Sängen

Dålig bloggning på mig, soooorry igen haha. Men har varit fullt upp just nu när man har prov, läxor och allting i skolan haha. Men skoldagen idag var rätt tråkig :( Onsdagar är alltid tråkiga med tanke på att det bara är tråkiga lektioner. Men imorgon är det torsdag och det är rätt chill lektioner förutom att vi har NO i typ i 1 och en halv timme...  Men jaja, man får väl bara stå uuut. 
 
Men just nu ligger jag i sängen med datorn. Ska skriva lite på min novell som skulle egentligen vara inlämnad idag men jag fick den som läxa tills på fredag. Så då måste den vara färdig annars får både jag och min lärare damp haha. Imorgon har jag utvecklingsamtal också.. Får se hur det går, haha. Men aa ni får ha det bra så hörs vi imorgon. pööss
 
 

Kommentarer
Postat av: Emil Ek

Tja! Jag har precis ''börjat'' blogga, jag har haft ett rejält uppehåll med bloggen, och nu har äntligen börjat, ny design och nya tag. Skulle vara jätte kul om du klickade dig in på min blogg, kanske nått du gillar och fastnar för! :)

2013-11-07 @ 00:50:54
URL: http://emilsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0