T E E N W O L F

Godmorgoooooon
Somnade vid typ halv 1 inatt. Kollade på Teen Wolf ungefär halva kvällen,haha. Men idag ska jag nog vara med Tilde. Kanske blir att träffa några mer det får vi väl se. Ska iallafall tvinga pappa att jag vill ha pengar så jag och Tilde kan dra till pizzerian och käka där :')  Moa bjudeeer

Haha nejmen,när jag vaknade förut så kunde jag allvarligt inte prata.. Just nu har jag så ont i min hals så det finns inte... Kan knappt prata och så... Usch! Men ska iallafall vara med Tilde idag oavsett om jag är sjuk ;) 
Men aa, vi hörs väl senare, ska kolla klart på Teen wolf avsnittet nu och sen duscha tror jag... Ni får ha en bra dag, kramis! 
 
rättså gammal bild på mooooi 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0