Min dag

Hejsaan! 
Sen klockan 5 har jag varit med Tilde. Tror klockan var 5... Haha. Men aa hon kom till mig då, vi satt och skypade med  Jojje & krille ett tag. Sen cyklade jag och Tilde till konsum & köpte godis & dricka. 
Vi var utanför Konsum ett tag också och inte gjorde ett skit haha. Sen påvägen hem till Tilde hade vi sjukt roligt. Sjöng och jag skrek så att jag tappade rösten nästan hahah. Men sen tog vi cykeln hem till mig & då Skype vi lite till med några. Men dom var så tråkiga så aa. ;) 
Men kvällen/dagen har vart awesome som alltid. Imorgon ska jag vara med Tilde igen, då ska vi väl göra nåt roligt som vanligt. Men jaja, ligger i sängen och kollar på teen wolf. Somnar väl snart.. Haha men ja, vi hörs imorgon. Godnatt så länge ❤️


Hahhaa Tilde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0