KAN INTE PRATA..

Okej.. Har ett ord för denna dag/kväll..  A W E S O M E! Började med att jag åkte till Tilde vid typ 5? Där var ju Kristine också, men efter ett tag åkte vi hem till Kristine. Vi satt i köket och hon hållde på med datorn, rätt tråkigt haha, men sen så ringde Emelie och frågade om vi kunde träffa dom i sporthallen & vi sa ja. Så vi fick skjuts ungefär halv 8 till sporthallen så var vi där ett tag med Emelie och Isabelle. Sen gick vi till sjösala ( en fritidsgård ) med Filip och David. Men vi gjorde inte så mycket där, vid 9 gick vi ut från sjösala och hängde där utanför lite. Hahha omg så roligt var det! Slutade med att jag låg på backen och hade Kristine, Emelie och Isabelle över mig..Haha shiet, sen åkte dom hem och jag,Emelie och Isabelle gick till pizzerian och köpte en power king som vi alla delade på. 
Sen skulle Isabelle hem med bussen och både min pappa & emelies pappa kom ungefär halv 10. Så aa nu sitter jag hemma och kollar på Teen Wolf. Skräll, haha. Men sjuuuukt rolig kväll! Ska vara med Tilde imorgon tror jag, vi hade typ bestämt det så..  Och nu har jag så äckligt ont i min hals... Usch! Kan knappt prata... Tänkte göra ett videoinlägg nu ikväll men nej... Hahha nej inte nu... Haha, men ja, vi hörs sen!
 
 
sjukt bra citat!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Majsan

Älskar din blogg! Så sjukt bra :)

Svar: Aw, tack så sjukt mycket :)
Moa Karlsson

2013-11-16 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0