Varför har jag inte bloggat?

Har sett nu att mina sidvisningar på min blogg har minskat SJUKT mycket... Varför är ju för att jag bloggar så sjukt dåligt, men NU ska jag berätta varför.
Min dator har varit väldig knepig på sistonde, alltså jag får riktigt inte in nätverket i datorn så ja... Hoppas ni förstår, men det gick alltså inte blogga från datorn. Och jag ville inte skriva eller jag orkade inte skriva världens längsta inlägg genom mobilen.. Det är väldigt jobbigt.  Men jag har inte bloggat sen söndags i think? Och för det har jag tappat sidvisningar men jag hoppas att det ökar igen, och jag ska lova mig själv att bli bättre på att blogga. Det är bara så mycket med allting just nu. Jag måste reda ut saker, umgås med mina vänner mer, ta igen skolan, bli bättre i saker & ting. Men jaja, det var det. Nu är jag tillbaka iallafall! ;)
 
Idag har det varit skooooola. Rätt chill & rolig dag. Vi hade 2 lektioner idag, sen var vi i hemkunskapsalen från kvart i 11- kvart över 1 ungefär. Jag var med Emelie och vi typ skulle laga köttbullar, asså egna. Rulla ihop själv och sååå. aa, men alla var två eller så var dom 3, dom små grupperna gjorde olika maträtter/efterrätt. Rätt gott allting, fast mest av allt var ju kladdkakan som efterätt. Fast jag tog en kladdkaka och gick upp och gav den till Cassandra haha, jag hade lovat henne en bit ;) 
Men aaa, nu ska jag kolla lite på Teen wolf som jag inte kunnat gjort eftersom min dator har varit CP! Men aa vi hörs, puss 
 
 
fett myyyyyys 
 
Åååh stilinski babyyyyy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0