SPRÄCKT MIN MOBIL

Har verkligen inte haft tid till att blogga så himla mycket, har heller inte haft ork... förlåt för det. 
Men idag har jag varit med Kristin heela dagen. Vi var först hemma hos henne med Alva, men sen skulle Kristin till sin ridskola så jag hängde med henne dit och kollade på henne när hon red! 
Sen när vi väntade på hennes mamma så tappade jag min mobil & den hamnade på en sten... Så nu är det typ lite spräckt vid framkameran.. Bra Moa bra...
Men aa sen efter ridningen åkte vi hem till mig då vi kollade på film och sen hade bara allmänt roligt. Hennes mamma kom och hämtade henne ungefär vid 9, så jag cyklade till mamma då och pratade med dom litee. Sen nu sitter jag här i mitt rum och fryser ihjäl.. Haha sjukt kallt. Men ska lägga mig i min varma goa säng nu och kolla på Teen Wolf. 
Så ni får ha det bra så skriver jag kanske ett snabbt inlägg senare eller så blir det ett inlägg imorgon.
Kramis 
 
Ni ser ju själva hur suddig bild det blir? ;((
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0