SKOLAN - OKEJ

Lite dålig bloggning här på mig, sorry. Men jag var ju i skolan som vanligt, sjukt kul haha. På slutet var det typ en rock konsert. Innan den var jag ute med Nora & två till. Sen gick vi in och kollade på den konserten som inte var så bra.. Haha. Men sjukt rolig daaaaaaag. Imorgon är det onsdag och då blir det mindre kul. 3 tråkiga saker som händer. 
1. Min novell ska vara inlämnad IMORGON. Jag har knappt börjat..
2. Vi har idrott. Ogillar verkligen idrott haha.
3. Vi har SLÖJD. Asså jag har sagt till Gunnar som jag har i träslöjd att jag vill byta till syslöjd, men fattar han nåt eller? näääj. 
 

Men ska sluta klaga nu haha. Ska lägga mig i sängen och kolla på film så vi hörs antagligen imorgoon! 
 
gammal bild på moooi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0