Kvällsinlägg

ÅÅH vad arg jag blir! Hade skrivit typ världens längsta inlägg ( jk, men det var sjukt långt ) och sen skulle jag redigera en bild men då bara försvann ALLTING när jag skulle gå in på blogg.se appen igen... Fyfaaaan :( Men får väl bara skriva om allting.. Haha :((( 
Men iallafall. Just nu ligger jag i sängen och tränar lite till ett prov jag ska göra på torsdag. ( aldrig för tidigt för att träna ;) ). DOCK så har jag redan gjort det provet men eftersom jag fick underkänt på provet så får jag göra om det. Denna gången SKA jag ha godkänt! Klarar inte av att få ett F i SO. Haha jk, men vill ju gärna inte ha ett F liksooom (;  
Haha kommer jag få ändå. 
Men imorgon har ju vi bad i skolan. Fast det är bara tjejerna i våran klass, killarna gör nåt annat. Fast jag ska inte vara med och bada för jag har ingen bikini. Nu när vi knappt har gjort iordning med mina kläder så vet jag inte vart jag har lagt min bikini :(( men aa, det är två till i min klass som inte ska vara med och bada så jag är ju inte helt forever alone ;) 
Meeeeen jag har väl inget mer att skriva så... Jag TROR att jag kan lägga ut en bild på min outfit imorgon. Får se om jag hinner, hoppas det. Men håll utkik så hörs vi imorgon. Godnaaatt ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0