I'M FRIENDS WITH THE MONSTER

Hallojsan!

Har nyss kommit hem från stan. Har varit på en sak som jag kommer gå nu varje måndag klockan 16.30 så det kommer bli lite dålig uppdateringar på måndagar. Men aa skolan idag har rullat på, sjukt rolig skoldag faktiskt! Haha ((; Var med min bebbi hela dagen ( Kristin ) skulle egentligen vara med henne idag men skulle ju till stan så det gick inte. Sen när jag slutade så vänta jag på pappa inne i skolan, så Kristin & Nora var också där och skulle vänta på nåra. Sålänge jag väntade på pappa körde jag och Kristin " kronan ". Ni vet där man sitter ner och ena ska skjuta en krona på sina knogar? Aaa, det körde vi iallafall. Kristin prickade mitt lillfinger 4 GÅNGER! Så den fjärde gången började det blöda sjuuukt, haha. 

Aja, men måste göra lite läxor nu så vi hörs sen! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0