Hela kvällen har jag...

Hallojsan!
Har inte bloggat så bra idag, eller har inte bloggat nånting haha. Men för det mesta av dagen har jag varit hos mamma så jag har inte haft ork till att blogga pga olika anledningar. Och nu på kvällen har jag skrivit på min novell! HELA kvällen... Ååh orkar inte mer.. Men den måste bli färdig tills imorgon! Annars kan inte min lärare i svenska sätta betyg på mig.. :((( Så den måste bli färdig! 

Men jag ska snart gå in och duscha. Imorgon är det Måndag och en ny start på veckan. Vi får väl se om jag hinner och blogga imorgon, annars bloggar jag väl nån gång under skolan. Jag börjar haaalv 9 imorgon vilket är sjukt skönt. Men vi ska åka typ 8 för att min syster ska till skolan och hon börjar tjugo i 9. Hon går då i staaaan (; 
Men jaja, ska gå in i duschen nu så vi hörs sen! 
 
 
klockren bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0