Grymmaste kvällen på länge!

Hejsan! 
Nu tänkte jag berätta lite snabbt om min gårdag. Började ju med att jag åkte till Kristine vid halv 6 ungefär. Då var Tilde redan där, och efter en halv timme kommer Emelie och isabel. Vi börjar med att vi bäddar ut och sen spelar vi lite spel, haha. 
Sen åt vi tacos <33333 så jävla gott! 
Efter maten spårade det ut totalt haha! Kvällen blev så jävla rolig så det finns inte. Isabel gjorde 3 st sugmärken på mig, haha. Sen körde vi äggkoppsgräjen, man sätter en äggkopp mot läppen och suger in jätte länge. Mina läppar blev skit stora, Tildes & Kristines också hahahh. Sen dansade vi och hade allmänt roligt. Jag och isabel planerade att måla saker på Emelies ansikte när hon somna men det gick inte så bra eftersom hon vakna hahah..... 
Sen var jag och isabel uppe rätt länge, jag somna ungefär vid 3 men vaknade igen vid 5 och var skit pigg. ;) 
Men ja, nu är jag hemma och ska kolla på teen wolf oc äta godis! Ni får ha det bra så hörs vi! 

Bilder sen igår: 






Hahha omg

När Emelie och Kristine hade somnat så la vi en sånhär docka mellan dom, hahha






NU: MYS! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0