Dear darlin'

Godmorgon på er!

Förut ville jag verkligen inte gå upp. Hade typ världens skönaste dröm haha, sen så bara ringde mitt alarm så det var ju adjö med det... Haha men har nyss plattat mitt hår & sminkat mig lite. Eller aa än så länge har jag bara puder & sånt i feeeejan (; 
Men idag är det tisdag och rätt så chill dag med tanke på att vi slutar tjugo över 1. Vi har 2 läxor tills idag också, 1 engelska och 1 SO. SO har jag jobbat sjuukt mycket med så jag kan alla svar som vi skulle träna på hehhe, men på engelskan så hade vi rätt så många gloser och i helgen har ju jag skrivit på min novell typ hela helgen så har inte hunnit med det.. Men aa sånt är livet. 
Vi hörs senare i skolan eller nåt, puss 
 
 
förstår inte varför folk hatar på Miley, hon är en helt vanlig person, som tände en joint på schenen.. Haaha det kanske var dumt men ändå? goooo miley 
 
 
 
 
 
loveeeee her 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0