10 FAKTA/SANNINGAR OM MIG

Jag ÄLSKAR Justin Bieber & Channing Tatum
*Jag vill ha en iphone 5c.
*Jag trivs mycket bättre i min nya skola, fräshare och bättre lärare.
Jag är helt beroende av att ladda min mobil. Har jag på 60 så måste jag ladda... haha.
Jag kan typ träffa en kille och falla för den direkt. 
*Jag har en enda bästa vän som jag älskar & saknar sjukt mycket.
*Jag följer massvis med serier.
*När jag blir arg, då menar jag riktigt arg, då kan jag vara hur dryg och kaxig som helst.
*Jag ÄLSKAR killar med magrutor.
*Jag verkligen hatar folk som härmar mig med saker. Typ ord som JAG har skrivit så börjar den också skriva det ordet.. man ba wth kom på nåt eget (; 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0