MITT FÖRSTA INLÄGG

Hejsan allihopa! Haha inte för jag tror att det är någon som läser min blogg just nu med tanke på att jag bara länkat den på min andra blogg typ? haha :) Men iallafall så tänkte jag börja blogga här istället. Har bloggat på nattstad rätt länge och tänkte att jag kunde prova att blogga på blogg.se istället :) Men ja, jag kan ju berätta lite om mig själv! Mitt namn är Moa Karlsson och är 13 år. Jag bor i en " håla " utanför karlstad. Rätt tråkigt här, händer inte så mycket så därför kan min blogg vara lite tråkig ;) haha nejmen, i min blogg kommer jag skriva om min vardag osv.. Eftersom jag totaaaalt älskar Justin Bieber Channing Tatum så kanske dom dyker upp här på bloggen ibland ;) Haha!  Men ni får en rätt gammal bild på mig där jag hade blont/brunt hår, just nu har jag lite mörkare än det där ;) Haha men ni får gärna fortsätta läsa min blogg om ni tycker om den! Kommer skriva ett inlägg imorgon om jag hinner, tills dess får ni ha det super bra! kramis 
PS: Den enormt fina designen har en tjej vid namnet Amanda gjort! Kika in på hennes blogg, den är för grym! www.mandix.blogg.se  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0